O II Forum Bezpieczeństwa Społeczności Lokalnych

10 kwietnia 2017 roku, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich dobyła się druga edycja forum. Organizatorami wydarzenia byli: Komenda Wojewódzka Policji Wielkopolskiej, Polska Platforma Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Międzynarodowe Targi Poznańskie.

Głównym celem Forum było zaprezentowanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych wspierających efektywne zarządzanie systemami monitorowania zagrożeń bezpieczeństwa (w szczególności w oparciu o monitoring wizyjny, ale także o czujniki monitorujące bezpieczeństwo pomieszczeń i budynków, czujniki przeciwpożarowe, monitorujące poziom wody, zanieczyszczeń
i inne). Przedstawiono zarówno wdrożone rozwiązania jak i nowe kierunki rozwoju.

Forum adresowane jest do przedstawicieli administracji samorządowej województwa wielkopolskiego (w tym pracowników urzędów miast i gmin, starostw powiatowych oraz Urzędu Marszałkowskiego), Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, służb i instytucji odpowiedzialnych za bezpieczeństwo mieszkańców województwa wielkopolskiego, przedstawicieli świata nauki, organizacji pozarządowych oraz przedsiębiorców.

[ Wstecz ]
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact